دختر عزیزم به من بگو چرا اردواج نمی کنی؟


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من بهترین وبلاگ خوش آمدید. این وبلاگ تاسیس شده است تا تمامی نیاز های شما را در دنیای اینترنت بر طرف کند. سعی کنید هر روز به بهترین وبلاگ سر بزنید زیرا مطالب این وبلاگ روزانه آپدیت میشود.شما میتوانید نظرات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.با تشکر نویسنده بهترین وبلاگ خاک زیر پای همه شما سید علی.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین وبلاگ و آدرس thebestweblog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 379
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 69
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 70
:: بازدید ماه : 323
:: بازدید سال : 1321
:: بازدید کلی : 21448

RSS

Powered By
loxblog.Com

بهترین وبلاگ در جهان THE BEST WEBLOG

دختر عزیزم به من بگو چرا اردواج نمی کنی؟
9 مرداد 1393 ساعت 13:12 | بازدید : 103 | نوشته ‌شده به دست سید علی | ( نظرات )

دختر عزیزم به من بگو چرا اردواج نمی کنی؟ تو الان 40 سالته پدرت تو رو دوست داره که داره از تو دختر گلم سوال می کنه یه بار از دست من ناراحت نشی؟ پدر جان تو چرا ازدواج نمی کنی الان 70 سالته؟ دخترم من همینجوری راحتم تازه یه بار ازدئاج کردم برای 7 پشتم بسه واه یعنی تو از مادر خوشت نمیومد نه از اون خوشم میومد ولی از خروپف هاش که منو بیدار میکرد خوشم نمیومد حالا دخترم به من میگی چرا ازدواج نمی کنی؟ آره پدر عزیزم من خواسته هایی دارم شرایطی دارم شرایط تو چیه؟ دوست دارم شوهر آینده ام خونه ماشین پول به اندازه کافی داشته باشه کت و شلوار بپوشه در سال حداقل یک بار منو ببره خارج فرانسه لندن نیویورک کمتر از 3 میلیون تومان حقوق نداشته باشه بیشتر وقتها بریم رستوران غذا بخوریم روزی 4 بار بگه تو عشق منی و من دوستت دارم پیش فامیل دوست آشنا از من تعریف کنه حوب عزیز دلم اگر یکی از این خواستگارها برات پیدا کنم تو با اون ازدواج می کنی آره با جون دل می پرم تو بغلش باشه برات پیدا می کنم من برم اداره تو شرکت سلام آفا کامران تو چرا ازدواج نمی کنی الان 44 سالته هنوز مجردی راستش جناب اکبری من خیلی دلم میخواد اما هنوز کسی رو پیدا نکردم تو حاضری با دختر من که فقط 40 سالشه ازدواج کنی دخترم رو که دیدی من اره با دخترتون ازدواج می کنم ولی باید تو از اون خونه بری بیرون ماشینت رو هم به من بدی و ما چون تازه جوان هستیم راحت زندگی کنیم تو حقوفی که می گیری هم نصفش رو به ما بدی اگر حاضری من بیام با دخترتون ازدواج کنم آره عزیزم من حاضرم بذار زنگ بزنم به دخترم تا خوشحالش کنم دینگ دینگ الو دخترم سلام بابا خوبی؟ اره مرسی چه خبر دخترم برات شوهر پیدا کردم همه اون شرایط تو رو قبول می کنه اوه واقعا اره عزیزم یعنی اون حاصره هر رور 4 بار به من بگه دوستت دارم تو عشق منی نمیدونم اینو الان از کامران می پرسم کامران اقا کامران تو حاضری رئزی 4 بار به دخترم بگی دوستت دارم؟ آره اقای اکبری 10 بار میگم اره دخترم حاضره 10 بار بگه پدر جان از اون بپرس ماه عسل منو به لندن یا سانفرانسیسکو میبره باشه می پرسم کامران جان داماد عزیزم شاخ نباتم حاضری ماه عسل کتلیون رو به سانفرانسیسکو ببیری اوه اره اونو کره ماه میبرم پس پاشو بریم ازدواج کنین باشه محضر عقد سانفرانسیسکو به همین راحتی به خوبی و خوشی تمام شد اقای اکبری هم رفت مستاجر شد تا به زندگی مجردی خودش برسه عشق و حالشو ببره...




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: